Gaziantep Üniversitesi (GAÜN) Diş Hekimliği Fakültesi Konferans Salonunda kalite yönetim sistemleri çalışmaları kapsamında “Hasta iletişimi ve Memnuniyeti”...
Gaziantep Üniversitesi (GAÜN) Diş Hekimliği Fakültesi Konferans Salonunda kalite yönetim sistemleri çalışmaları kapsamında “Hasta iletişimi ve Memnuniyeti” eğitimi verildi. Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Öğretim Görevlisi Süleyman Şahan tarafından gerçekleştirilen eğitimde etkin iletişimin hasta memnuniyetine olan yansımaları üzerinde duruldu. İletişim önündeki psikolojik etkenlerin, etkili bir iletişim için gerekli olan yol ve yöntemler ile beden dilinin iletişim sürecindeki rolünün çok önemli olduğunu belirten Şahan, “Olaylar basit bir dille anlatılmalı, konuşurken karşımızdaki kişiyle mutlaka göz teması kurmalıyız. Ancak doğru iletişimle düşüncelerimiz ilgili herkes tarafından doğru bir şekilde algılanabilir. Doğru mesajları verebilmek için de beden dilinin etkisi göz ardı edilmemeli\" dedi. Diş Hekimliği Fakültesi’nde gerçekleştirilen eğitime, Gaziantep Üniversitesi öğretim üyeleri, asistanlar ve idari personel katıldı.
YASAL UYARI
Marmaristv.com.tr ’ nin yerel haberler bölümünde İHA’nın abonelerine gönderdiği haberler otomatik olarak derlenmektedir. Marmaristv.com.tr editörleri otomatik akış içinde bu haberlere editoryal müdahalede bulunmamıştır. Haber içeriklerinden hukuken ilgili ajans sorumludur.
YORUM YAZ
Yorumunuz başarıyla gönderildi
Lütfen tüm alanlarını doldurunuz ve e-posta adresinizi kondrol ediniz.
Şuan da işlem yapılamıyor lütfen daha sonra tekrar deneyiniz