Kullanıcı dostu siteler sıralamasında Morhipo.com ilk üçte
Google, EMEA bölgesinde 15 ülkeden toplam 465 sitenin kullanıcı deneyimi stratejilerini mercek altına aldı. Morhipo.com kullanıcıların aradıkları ürünü...
Google, EMEA bölgesinde 15 ülkeden toplam 465 sitenin kullanıcı deneyimi stratejilerini mercek altına aldı. Morhipo.com kullanıcıların aradıkları ürünü kolayca bulabilmelerinin yanı sıra her aşamada doğru şekilde yönlendirilmeleri konularında Google’dan tam puan aldı ve kullanıcı deneyimi sıralamasında Türkiye’deki en iyi üç siteden biri seçildi.
Markaların en iyi mobil site kullanılabilirlik ve hız örneklerini anlamalarını amaçlayan Google, kimlerin mobil platformda uzmanlaştığını ve kimlerin arayı kapatması gerektiğini belirlemek için on beş EMEA ülkesinde seyahat, perakende ve finans sektörlerinde faaliyet gösteren ve en çok ziyaret edilen 465 siteyi mercek altına aldı. Perakende sektöründeki hız ve kullanım kolaylığını belirten kullanılabilirlik skorlarına bakıldığında Morhipo.com yüzde 76’lık oranıyla Türkiye’de en iyi performansa sahip ilk üç marka arasına girmeyi başardı. Türkiye’deki perakende sektörünün genel ortalaması ise yüzde 65 olarak belirlendi.
İki dalda tam puan Google raporu, tüm markaları ayrıntılı şekilde ve farklı kategori başlıkları altında da değerlendirdi. Otomatik tamamlama, yazım düzeltme ve sonraki adıma başarılı bir şekilde yönlendirme konularını kapsayan ’bulunabilirlik’ kategorisinde Morhipo.com yüzde 100 başarı gösterdi. Aynı zamanda, kullanılan indirimlerin ve ödenmesi gereken tutarın net bir şekilde açıklanması ve kullanıcının her aşamada kolay şekilde yönlendirilmesi özelliklerinin incelendiği ’dönüşüm’ kategorisinde de Morhipo.com, yüzde 100’lük başarı puanı ile sınıfının en iyi markası konumuna yerleşti.
Perakende sektörü için kullanıcı deneyimi stratejilerinin önemini vurgulayan Morhipo.com Genel Müdürü Şule Kuban, “Amacımız, koşulsuz müşteri mutluluğu ilkesiyle her müşteri için kişiselleştirilmiş en iyi kullanıcı deneyimini sunmak. Operasyonel kararlarımızı almadan önce mutlaka müşterilerimizin neye ihtiyacı olduğunu belirliyoruz. Kullanıcı deneyimini iyileştirmek için veri odaklı tasarım kullanıyoruz; kullanılabilirlik testleri, kullanıcı yorumları ve a / b testleri önemli UX kaynaklarımızdan bazıları. Sitemiz üzerinde gerçekleştirdiğimiz hızlı ödeme seçeneği ve kargo sayfaları gibi geliştirmeler geçen yıla oranla sadık müşteri sayımızı yüzde 14 oranında artırmamızı sağladı. Google Performance X’ten aldığımız destekle mobil uygulamamızın da görünümünü geliştirdik, bu sayede dönüşüm (CR) oranlarımızda da 1,8 kat başarı yakaladık. Ana hedefimiz müşterilerimize modayı en hızlı ve kolay şekilde ulaştırabilmek. Bunun için kullanıcı deneyimimizi sürekli geliştiriyoruz” dedi.
YASAL UYARI
Marmaristv.com.tr ’ nin yerel haberler bölümünde İHA’nın abonelerine gönderdiği haberler otomatik olarak derlenmektedir. Marmaristv.com.tr editörleri otomatik akış içinde bu haberlere editoryal müdahalede bulunmamıştır. Haber içeriklerinden hukuken ilgili ajans sorumludur.
YORUM YAZ
Yorumunuz başarıyla gönderildi
Lütfen tüm alanlarını doldurunuz ve e-posta adresinizi kondrol ediniz.
Şuan da işlem yapılamıyor lütfen daha sonra tekrar deneyiniz