Turizmde dijital pazarlama çalıştayı

Marmaris'te turizmcilere Dijital Dünyada Pazarlama çalıştayı düzenlendi. Çalıştayda konuşan Kültür ve Turizm Bakanlığı Tanıtma Genel Müdürü İrfan Önal, Turkey Home projesinden bahsetti. Önal, 'Turkey Home', en aktif marketing uygulayan Avrupa'da 6, dünyada 18'inci kampanya seçildiğini anlattı.

Turizmde dijital pazarlama çalıştayı

Kültür ve Turizm Bakanlığı Tanıtma Genel Müdürlüğünün koordinasyonunda Dalaman Havalimanı ile turizm kuruluşları ev sahipliğinde Marmaris’te  Dijital Turizm Çalıştayı düzenlendi. Çalıştayda  turizm sektörünün dijital dünyadaki yeri ele alındı. 

Hisarönü Mahallesi'nde gerçekleşen Toplantıya Dalaman Havalimanı Genel Müdürü Hamdi Güvenç, GETOB Başkanı Bülent Bülbüloğlu, TÜRSAB Marmaris BYK Başkanı Ali Kırlı'nın yanı sıra turizmciler ile Tripadvisor ve  Amedyus’un temilcileri de katıldı.

Çalıştayın  açılış konuşmasını Güney Ege Turistik Otelciler ve İşletmeciler Birliği Başkanı Bülent Bülbüloğlu yaptı.Dalaman Havalimanı Genel Müdürü Hamdi Güvenç, de dijital pazarlamanın önemine dikkat çekti.

Kültür ve Turizm Bakanlığı Tanıtma Genel Müdürü İrfan Önal, turizmcilere "Turkey Home" kampanyası ve buna ilişkin proje konusunda bilgi verdi. Önal, 2014 yılında başlayan "Turkey Home" küresel tanıtım kapsamındaki çalışmaları kesintisiz, sürekli ve tutarlı olarak sürdürmelerinin Türkiye'yi sosyal medya tanıtım alanında dünyanın en güçlü ülkelerinden birisi haline getirdiğini söyledi.Kamu ve özel sektör iş birliğinin çok yüksek seviyede fiiliyata dökülmesini gerektiğini vurgulayan Önal, Türkiye'nin 1980'lerde başladığı bu macerayı fiili anlamda kamu-özel sektör iş birliğini sürdüren ama artık kamusallaşma noktasında da adım atması gereken bir noktada durduğunu kaydetti. 

Önal, "Turkey Home" kampanyasının ülke tanıtımının yanında özel sektöre ve destinasyonlara örnek bir kampanya olduğunu belirtti. Önal, "Turkey Home" projesinin kendilerinden bağımsız olarak bir İngiliz firması tarafından en aktif pazarlama yapan projeler arasında yer aldığını vurguladı. 

Önal'ın konuşmasının ardından turizmcilere toplantıda, Tripadvisor Destinasyon Pazarlaması Müdürü Chad R. Shiver, "Destinasyon Pazarlama Çalışmaları Bağlamında Türkiye Örneği", "Sektörel İşletmelere Yönelik Çalışmalar", "Ücretsiz Listelemeler ile Nasıl Etkileşime Geçebilir" konulu sunum yaptı. Travel Audince Küresel Satış Müdürü Sandro Cuzzolin de "Rezervasyon Eğilimleri", "Rezervasyon Oluşturma Metodolojisi", "Dünü Bugünü ile Türkiye Kampanyası" ve "Destinasyon Yönetimi İnovasyonları" konulu sunum gerçekleştirdi.

 

 

 

YORUM YAZ

** Yorumunuzun sorumluluğu size aittir

YORUMLAR

Henüz yorum yapılmadı. İlk yorumu siz yapın.

ÇOK OKUNANLAR

MARMARİS AJANDASI

Tümü