Marmaris Belediyesi’nin 2016 yılından itibaren kullanmaya başladığı; kurumlarla resmi yazışmaların internet ortamında yapıldığı KEP yani Kayıtlı Elektronik Posta sistemiyle 2018 yılında 1 milyon TL’nin üzerinde posta, işgücü ve kırtasiye tasarrufu sağlandı.
Resmi yazışma ve belgelerin diğer kurum ve kuruluşlara elektronik olarak güvenli şekilde ulaştırmak amacıyla Elektronik Belge Yönetim Sistemi'nde entegre çalışan KEP sistemi üzerinden 2018 yılında 567 kurum ile toplam 96304 adet yazışma sağlandı. Resmi yazışmaların yüzde 89’unu oluşturan bu belge trafiği ile zaman, kâğıt, toner, iş gücü ve posta giderlerinden 1 milyonun üzerinde tasarruf sağlandı. Böylece Marmaris Belediyesi, KEP sistemini Türkiye’de en aktif kullanan belediyelerin başında geldi.KEP, işlemlerin elektronik ortamda yapılması nedeniyle zamandan ve maliyetten kazancın yanı sıra resmi işlemlerin hızlı yürütülmesini sağlayarak, bürokratik süreci de kısaltıyor.
YORUM YAZ
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmadı. İlk yorumu siz yapın.
BENZER HABERLER